Je mnoho důvodu, proč stále spousta firem používá reklamní předměty jako formu propagace firmy. I když se jedná o poměrně starší typ marketingu, stále je velmi oblíbený. A stále se údajně jedná o jednu z nejsledovanější formu reklamy mezi běžnými spotřebiteli, a to i přes to, že kolem nás jsou reklamy televizní nebo internetové. Z toho vidíte, že se určitě vyplatí investovat do reklamních předmětů. Co to vůbec reklamní předměty jsou? Obvykle se jedná o bezplatné předměty, které na sobě nesou název společnosti, její logo, určitý slogan nebo něco, co se přímo týká firmy, která se pomocí reklamního předmětu propaguje.
Když se řekne reklamní předmět, nejspíš se vám první vybaví věci jako psací potřeby, bloky, https://www.stil.cz/bloky/ hrníčky a podobně. Ale reklamních předmětů je samozřejmě daleko více. Běžně se třeba používají deštníky, trvanlivé potraviny, reklamní textil, klíčenky, hračky nebo kosmetické produkty. Možná pro vás ze začátku bude nemyslitelné, že budete rozdávat něco zdarma a budete mít strach, jak moc to ovlivní váš rozpočet. Proto je dobré, mít tuto reklamní kampaň naplánovanou tak, aby se vám investic se vrátila, ovšem reklamní předměty jsou jednou z forem marketingu, kdy všeobecně pozorujeme vyšší návratnost investice než u jiných forem marketingu.
Jestli si chcete reklamními předměty získat nové zákazníky, potřebují znát vaši značku a rozpoznat ji. Pokud dostanou reklamní předmět, zapamatují si vás a to, co vaše firma dělá. A to z dlouhodobého hlediska. Neměli bychom podceňovat vizuální paměť. Navíc, jiné formy reklamy vidí lidé jen pár vteřin. V televizi, na internetu…a v tom množství reklam, které jsou, jim za chvíli ta vaše prostě zmizí z mysli a nejspíš si na ni nevzpomenou. Reklamní předmět budou mít na očích prakticky denně, což je nesporná výhoda, kterou nemá téměř žádná jiná forma marketingu.