Jak vyřešit nedostatečnou návštěvnost webu?


Nedostatečná návštěvnost webu je palčivý problém, který trápí řadu začínajících firem. Konkurence je v dnešní době skutečně vysoká. O tom hovoří i skutečnost, že prvního roku se dožije jen hrstka vyvolených firem. Správná marketingová strategie je v tomto ohledu klíčová, jenže ne každá firma má ve svém rozpočtu dostatek financí na vlastní propagaci. I když žijeme v 21. století, které do jisté míry usnadňuje propagaci, ne vždy je tomu skutečně tak. Televize, sociální sítě, tištěné publikace, reklamní bannery…všude tady najdeme reklamní plochy, které se nás snaží za jakoukoliv cenu zaujmout. Je už jen otázkou, zda není samotný konzument spíše reklamou přehlcen.

Sociální média

Zákazníci generují zisk a pomáhají firmě růst. Jenže co když se firma potýká s nedostatkem zákazníků a její růst stagnuje nebo ještě hůř, doslova balancuje na hranici přežití. Je možné zvýšit návštěvnost webu i s omezeným rozpočtem na vlastní propagaci. Věřte nebo ne, ale možné to je. Pomoci může PPC reklama nebo SEO optimalizace pro vyhledávače. Pojďme si tyto dva způsoby představit!

  • PPC reklama s velkým dosahem

Hledáte reklamu, která bude cenově dostupná i pro začínající firmy? Tak tou je právě PPC reklama. Zkratka PPC pochází z anglického slovního spojení a v doslovném překladu znamená „platba za kliknutí“. Je velmi přívětivá k samotným inzerentům, kdy nemusí platit za samotné umístění reklamy na web, ale až za jednotlivé prokliky na danou webovou stránku. Inzerent si tak sám může velmi snadno určit finanční náročnost reklamy. PPC Brno nabízí velkou dostupnost a měřitelné výsledky po několika minutách od spuštění.

Marketingová strategie

  • SEO-Brno

Další možností je optimalizace pro vyhledávače, díky které se mohou odkazy na tížené webové stránky zobrazovat hned pod placenou reklamou. Je však potřeba podotknout, že SEO – Brno nabízí pozvolný účinek, který může být pro někoho až příliš pomalý.